L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania i l’Empresariat d’Amposta ja està en funcionament. El consistori ha fet públic este matí la posada en marxa d’este servei que permet facilitar a les famílies i el teixit empresarial de la ciutat tot el necessari per tal de tramitar ajudes per fer front a la crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus, tant amb el mateix ajuntament com amb les administracions superiors, així com a assessorar sobre qualsevol tema relacionat amb la Covid-19.
Així doncs, esta oficina informarà les persones i empreses de la ciutat i ajudarà a optimitzar els recursos que les diferents administracions ja han dit que posaran a disposició de la ciutadania per pal·liar els efectes del confinament per l’alerta del coronavirus. “Obrim esta finestra directa perquè qualsevol persona, siga com a persona física, com a autònom o com a empresari o empresària, que haja estat afectada per la crisi econòmica derivada de la pandèmia sanitària puga rebre assessorament sobre a quines ajudes es pot acollir per fer front a la situació”, ha assenyalat l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, en declaracions a Ebredigital.cat.
Des d’este dimecres, el professional contractat per assessorar ja pot rebre consultes a través d’un formulari de sol·licitud, així com a la pàgina web de l’Ajuntament hi ha resums de totes les ajudes que existeixen, tant des del consistori com de la resta d’administracions, i també els tràmits que s’han de seguir per sol·licitar estes ajudes.
? HABITATGE | No pots pagar la hipoteca? No pots fer front al lloguer de l’habitatge?
? Pots solicitar una moratòria del pagament.
ℹ️ Podeu demanar assessorament a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania i l’Empresariat: https://t.co/AakcaGHx8Z
?? Cuidem-nos. Cuideu-vos pic.twitter.com/Rnw80sA8Np
— Ajuntament d’Amposta (@ajamposta) April 15, 2020